תאגידים ומסחרי

אנו במחלקת התאגידים והמשפט המסחרי של FWMK נמצאים שם בשבילכם, בכל עסקה ובכל תהליך, במקצועיות, ביצירתיות ובמסירות – הן בפעילות יום-יומית שגרתית והן בעסקאות חד-פעמיות מורכבות ומאתגרות – כדי שהארגון שלכם יתנהל תמיד בצורה רציפה, מסודרת, תקינה ויעילה.

הזירה העסקית והמסחרית מאופיינת ברצף בלתי פוסק של עסקאות ובאין-ספור תהליכים, יום-יומיים וארוכי טווח, המתרחשים במקביל בכל רגע נתון. כדי שהמערכת הזו תנוע ללא הרף, תתקדם ותתפתח, כל ארגון וכל ישות משפטית זקוקים למעטפת תומכת של אנשי מקצוע – ובמיוחד של מומחי משפט מנוסים, המאפשרים לכל התהליכים הללו להתנהל בצורה נכונה, יעילה ובטוחה.

מחלקת התאגידים והמשפט המסחרי במשרדנו מייעצת לחברות ציבוריות ופרטיות במגוון רחב של סוגיות משפטיות שגרתיות, כמו גם בעסקאות מסחריות חד-פעמיות מורכבות – לרבות ייעוץ לדירקטוריונים במגוון נושאי ממשל תאגידי, ליווי בעלי מניות, הסכמים מסחריים ועוד.

כמו כן, עורכי הדין במחלקה מלווים את הלקוחות באופן צמוד בתהליכי משא ומתן לגיבוש הסכמי רישיון, פיתוח, סוכנות והפצה, מיקור חוץ, OEM, מכירות ורכש, הסכמים מסחריים ומיזמים משותפים – והכול תוך הקפדה על המבנה המשפטי הנדרש ועל עמידה בכל דרישות הרגולציה.

עורכי הדין במחלקה רואים את עצמם שותפים לצמיחה ולהצלחה שלכם. בין אם למחלקה המשפטית הפנימית של ארגונכם נדרשת תמיכה ובין אם אתם מעוניינים שאנו נשמש כיועצים המשפטיים הבלעדיים שלכם, אנחנו כאן על מנת לספק לכם את התוצאות הרצויות. עם הבנה עסקית מעמיקה, היכרות עם שגרת הניהול והתפעול שלכם, ניסיון עשיר, קשרים ענפים וחשיבה יצירתית – עורכי הדין שלנו מלווים אתכם ומייעצים לכם עד להשגת התוצאה ולהשלמת העסקה

הערך שלנו – התועלת עבורכם

  • הישגים לעורכי הדין שלנו מוניטין כמי שמצליחים באופן קבוע להגיע להישגים משמעותיים, לטפל במקרים מורכבים ובעסקאות סבוכות בארץ ובעולם, ולעיתים אף לקבוע תקדימים בתחומם.
  • מומחיות רב-תחומית – נוסף על הידע המשפטי העצום של עורכי הדין שלנו, הם גם בקיאים בהיבטים נלווים נוספים דוגמת סוגיות חשבונאיות, היבטי מיסוי ועוד. כמו כן, הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שאר מחלקות המשרד – והודות לכך מספקים לכם כיסוי משפטי רחב ומקיף.
  • חשיבה יצירתית – הודות לניסיון רב השנים של משרדנו, אנו מצליחים פעם אחר פעם לנתח כל מקרה ומקרה, גם אם הוא נישתי וחריג, להבין את הנסיבות הייחודיות שלו – ולהציע לכל עסקה, תהא סבוכה ככל שתהא, פתרון משפטי מתאים, יצירתי ויעיל.
  • הצוות ב- FWMK הינו צוות מסור, תמיד זמין ומגיב מהר, תמיד יסודי ומדויק, וככלל הם עומדים ביעדים ובמטרות שהצבנו להם בזמן הנכון.
  • ייעוץ מהשורה הראשונה המשלב חשיבה יצירתית, הבנה מסחרית ונקודת מבט רחבה – מניסיוני, זה באמת חסר תקדים.
  • חברי הצוות בתחום המיזוגים והרכישות הינם מנוסים מאוד, בעלי ידע מעמיק בכל ההיבטים הקשורים בתחום, לרבות פיננסים, מיסים, מבני עסקאות וכו'.
  • הצוות ב- FWMK מבין היטב את ההיבטים העסקיים ומתאים את ההסכמים המשפטיים בצורה האופטימאלית ביותר בכדי לקיים את העסקה.
  • ב- FWMK מבינים היטב את סדרי העדיפויות והכי חשוב, מדובר ב- "Deal Makers" אמיתיים.
  • החוזקות שלהם הן: גישת בוטיק ייחודית; תשומת לב אישית וזמינות מיידית.
  • הצוות ב-FWMK הוא שותף עסקי ברמה הגבוהה ביותר. הם מומחים בעסקאות מורכבות, יודעים להצביע על הסיכונים אך גם יודעים לספק פתרונות. אגו הוא לעולם לא בעיה עבורם. הם תמיד ממוקדים במטרה.

שותפים

דירוגים והכרה

FWMK acquisition

THE LEGAL 500

EMEA

LEADING FIRM
2022

FWMK acquisition

"ייעוץ מהשורה הראשונה המשלב חשיבה יצירתית, הבנה מסחרית ונקודת מבט רחבה – מניסיוני, זה באמת חסר תקדים."

FWMK acquisition

"חברי הצוות בתחום המיזוגים והרכישות הינם מנוסים מאוד, בעלי ידע מעמיק בכל ההיבטים הקשורים בתחום, לרבות פיננסים, מסים, מבני עסקאות וכו'."

FWMK acquisition

"ב- FWMK מבינים היטב את סדרי העדיפויות והכי חשוב, מדובר ב- "Deal Makers" אמיתיים."

FWMK acquisition

"החוזקות שלהם הן: גישת בוטיק; תשומת לב אישית וזמינות מיידית."