דיני עבודה

אנו במחלקת דיני העבודה ב-FWMK משלבים ידע רב תחומי, עדכני וחדשני, עם חשיבה יצירתית ופרקטית, על מנת להעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועיים המותאמים לכם ולארגונכם, הן בליווי בעסקאות מורכבות והן במהלך העסקים רגיל, על מנת שתעמדו בכל דרישות החוק והרגולציה תוך שמירה על יחסי עבודה בריאים בארגונכם.

בשנים האחרונות עובר שוק התעסוקה בארץ ובעולם מהפכה של ממש. ההתפתחויות הטכנולוגיות, החיבורים הגלובליים, השינויים בתרבות הארגונית והופעתם של גישות ומודלים חדשים (דוגמת מודל העבודה ההיברידי) יוצרים מציאות חדשה – ויישומם במקום העבודה מחייב היכרות מעמיקה עם דיני העבודה, חשיבה יצירתית וגמישה ומומחיות במגוון סוגיות משפטיות ופיננסיות.

מחלקת דיני העבודה במשרדנו מייצגת קשת רחבה של ארגונים הפועלים בישראל ומחוצה לה ומספקת מגוון רחב של פתרונות משפטיים ופרקטיים – והכול תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה ושמירה על יחסי עבודה תקינים וטובים. עורכי הדין במחלקה יסייעו לכם למצוא את שביל הזהב בין קיום מלא של חוקי העבודה לבין יישומם באופן המתאים ביותר לאופיו של ארגונכם ולצרכיו המשתנים – ויתאימו את הפתרון למקרה הספציפי, יהיו הנסיבות מורכבות וייחודיות ככל שיהיו.

עורכי הדין במחלקה מלווים באופן שוטף בעסקאות מורכבות, ונותנים את המענה המקצועי והמתאים הנדרש לשם קידום והצלחת העסקאות בהיבט של ההון האנושי בארגון

לעורכי הדין במחלקה ניסיון עשיר במגוון רחב מאוד של נושאים: גיבוש הסכמי העסקה מסוגים שונים, הסדרי שכר ותוכניות תגמול, סוגיות פנסיוניות, הליכי סיום העסקה, הסדרים מיוחדים ביחס לפיצויי פיטורים והסכמי פרישה, בדיקות נאותות ועריכת חוות דעת במסגרת עסקאות ותשקיפים בטרם הנפקות, אימוץ נהלים שונים במקום העבודה, יישוב סכסוכים וייצוג מעסיקים בהליכים בבתי הדין לעבודה ובפני ערכאות שונות (דוגמת הממונה על חוק עבודת נשים ויחידת האכיפה), התקשרות עם נותני שירותים עצמאיים וחברות למתן שירותים המציבות עובדים מטעמם, העברת עובדים וניודם במסגרת עסקאות, אשרות עבודה והעסקת מומחים זרים בישראל, סוגיות הקשורות לסודיות, המחאת זכויות קניין רוחני, אי-תחרות ועוד.

לעורכי הדין במחלקה ידע מקצועי עשיר ועדכני המאפשר להם להציע לכם פתרונות יצירתיים חדשניים, המותאמים באופן ייחודי לכל מקרה, לרבות במקרים שבהם נדרש ייצוג בפני בית הדין לעבודה ובערכאות השונות.

הערך שלנו – התועלת עבורכם

  • היכרות עמוקה עם שוק העבודה – יש לנו המומחיות, הניסיון והכלים המשפטיים הדרושים כדי להבין את ההיבטים החוקיים והעסקיים של כל סוגיה המובאת בפנינו, לספק לכם את המענה המיטבי ולאפשר לכם להמשיך להתמקד בליבת הפעילות שלכם.
  • גיוון ורב-תחומיות – אנו מייצגים חברות היי-טק לצד מפעלים תעשייתיים, מעסיקים פרטיים לצד חברות סטארט-אפ, עסקים מקומיים לצד תאגידים בין-לאומיים – ולמעשה יכולים 'ללמוד' כל ארגון וכל סוגיה ולהציע עבור הארגון את הפתרון המתאים ביותר.
  • גמישות מחשבתית – עולם דיני העבודה דורש יכולת הסתגלות וחשיבה יצירתית, והאתגר האמיתי הוא לקיים בקפדנות את כל דרישות החוק מבלי להפר את שגרת העבודה שלכם.
  • ניהול המשאב האנושי אנו מאמינים כי קיימת חשיבות לניהול יחסי העבודה בארגון בצורה הוגנת, יעילה וטובה – ואנו מסייעים ללקוחותינו לעשות זאת בנחישות ותוך שמירת הערכים של הארגון, יצירת שקט תעשייתי ועל הצד הטוב ביותר – לרבות בניהול הליכי סיום ופרישה – במטרה לחסוך מלקוחותינו התדיינויות וניהול תיקים בערכאות המשפטיות השונות.
  • צוות עורכי דין מיומן – בראשות עו"ד יעל בן נעים, בעלת ניסיון מעשי בשכר ומשאבי אנוש, ומתמחה בסיוע למעסיקים בנושאים מורכבים ורגישים ובהערכת חשיפות משפטיות.
  • ייצוג קבוצת בארינבוים בעסקת רכישת 40% ממניות חברת מאליס קוסמטיקה בע"מ.
  • ייצוג קרן קדמה קפיטל ברכישה של 50% ממניות חברת תבליני מימון המפעילה בין היתר את מותג מיימונס.
  • ייצוג קשרי תעופה בע"מ ברכישת רוב המניות (50.01%) בחברת פגסוס תירות ונסיעות בע"מ, שהינה אחת מחברות התיירות המובילות בישראל.
  • ייצוג נ.א.ר.א מדיקל סנטר בע"מ (כיום, חברת מדיקה אקסל בע"מ), בעסקת רכישת פעילות ונכסי בית החולים אלישע בחיפה, בשווי של כ-180 מיליון ש"ח.
  • ייצוג קרן קדמה קפיטל ברכישת 80% ממניות חברת קומפיוטר סי דאטה בע"מ, הפועלת בתחום היבוא וההפצה של מכשירים ותוכנות אלקטרוניות.
  • ייצוג קרן קדמה קפיטל ברכישת חברת גיל קאר מערכות בע"מ, החברה המובילה בישראל באבזור ומיגון כלי רכב.
  • ייצוג רדיס בע"מ בסבב השקעה של מניות בכורה מסוג G, בסכום כולל של 310 מיליון דולר, לפי הערכת שווי של 2 מיליארד דולר.
  • ייצוג עבענן מחקר ואבטחת מידע בע"מ בעסקה למכירת פעילותה לחברת צ'ק פוינט בסכום של 280 מיליון דולר.
  • ייצוג סייבלום בע"מ במכירתה לחברת Electronics LG הקוראנית בעסקה המשקפת לחברה שווי המוערך ביותר מ-240 מיליון דולר.
  • המחלקה מסייעת בניסוח חוות דעת משפטיות שונות, לרבות לצורך תשקיפים. במסגרת זו, המחלקה ליוותה את חברת אייס קפיטל קמעונאות 2016 בע"מ בעריכת חוות דעת בדיני עבודה לצורך הליך הנפקה, וממשיכה ללוות חברות נוספות אשר נמצאות בהליכים דומים.
  • ייצוג בהליכים משפטיים של לקוחות המחלקה בבתי הדין לעבודה ובפני ערכאות נוספות.
  • לווי ויעוץ שוטף של לקוחות המשרד, חברות הייטק בכל השלבים, חברות נדל"ן, מוסדות רפואיים פרטיים, חברות יעוץ וחברות אחרות, בתהליכים פנים-ארגוניים, גיוס עובדים, הליכי סיום העסקה, בירור מקרי הטרדה מינית, תוכניות תגמול שונות, התקשרות עם נותני שירותים מסוגים שונים, הסכמים עם חברות המספקות את שירותיהם באמצעות עובדיהם ועוד.
  • הצוות עוזר מאוד ומספק תשובות ופתרונות אד-הוק לבעיות התעסוקה של החברה שלנו. תמיד יש להם תשובות לשאלות שלנו בקשר למדיניות כוח אדם, גיוס עובדים, אתגרים תעסוקתיים שונים וביחס ליישום של דיני העבודה הישראליים.
  • הצוות הוא בעל ידע אישי, יצירתי ומעשי.
  • הצוות קשוב מאוד ונותן עצות מעשיות וטובות הנוגעות לדיני עבודה.
  • העובדה שהם יודעים לאזן בין שירות אישי למקצועי הופכת אותם לייחודיים.
  • היתרונות החשובים ביותר של הצוות הם הזמינות והיחס החיובי כלפי הלקוח.
  • הצוות מקצועי ומכיר את דיני העבודה והפרקטיקה הרווחת בישראל.

שותפים

דירוגים והכרה

FWMK acquisition

THE LEGAL 500

EMEA

LEADING FIRM
2022

FWMK acquisition

"הצוות עוזר מאוד ומספק תשובות ופתרונות אד-הוק לבעיות התעסוקה של החברה שלנו."

FWMK acquisition

"צוות בעל ידע אישי, יצירתי ומעשי."

FWMK acquisition

"הצוות קשוב מאוד ונותן עצות מעשיות וטובות הנוגעות לדיני עבודה."

FWMK acquisition

"העובדה שהם יודעים לאזן בין שירות אישי למקצועי הופכת אותם לייחודיים."

FWMK acquisition

"היתרונות החשובים ביותר של הצוות הם הזמינות והיחס החיובי כלפי הלקוח."

FWMK acquisition

"הצוות מקצועי ומכיר את דיני העבודה והפרקטיקה הרווחת בישראל."